Rabobank Oss Bernheze Samen groeien!

Q & A

> Waar kan ik mijn code vinden?
> Ik ben nog geen lid, maar wil wel graag komen. Wat moet ik doen?
> Ik ben mijn uitnodiging/code kwijt, maar wil wel graag komen. Wat moet ik doen?
> Ik heb geen computer. Hoe kan ik me inschrijven?
> Ik heb geen mailadres. Hoe kan ik me inschrijven?
> Mag ik een introducé meenemen?
> Moet ik het e-ticket echt meenemen of kan ik hem op mijn mobiel laten zien?
> Ik heb me ingeschreven maar ben helaas toch verhinderd.
> Ik wil namens mijn vereniging aanwezig zijn op de finale-avond van Rabo ClubSupport, maar ben verhinderd op de dag in mijn regio. Kan ik in een andere regio aanschuiven op één van de andere avonden?
> Tot wanneer kan ik me inschrijven?



Waar kan ik mijn code vinden?
De code kun je achterop uw uitnodiging vinden. Deze valt in de week van 22 september in je brievenbus. Zie onderstaande foto.


Ik ben nog geen lid, maar wil wel graag komen. Wat moet ik doen?
Je kunt je voor bijna alle bijeenkomsten ook inschrijven als je nog geen lid bent (m.u.v. de Ledenavond !MPACT).

Ik ben mijn uitnodiging/code kwijt, maar wil wel graag komen. Wat moet ik doen?
Voor bijna alle bijeenkomsten (m.u.v. de Ledenavond !MPACT) kun je je ook inschrijven zonder code. Bij het inschrijven kun je dan handmatig je gegevens invullen.
De Ledenavond !MPACT is alleen toegankelijk voor leden, dus heb je wel je code nodig. Als je deze kwijt bent, stuur dan even een mail naar communicatie.ossbernheze@rabobank.nl.

Ik heb geen computer. Hoe kan ik me inschrijven?
Je kunt terecht bij één van onze bankwinkels, zodat onze medewerkers je in kunnen schrijven.

Ik heb geen mailadres. Hoe kan ik me inschrijven?
Je kunt terecht bij één van onze bankwinkels, zodat onze medewerkers je in kunnen schrijven.

Mag ik een introducé meenemen?
Je mag bij elk evenement één introducé meenemen. Bij het inschrijven dien je de gegevens van je introducé in te voeren. Je ontvangt dan twee tickets in 1 keer. (Check bij het downloaden van je ticket de tweede pagina van de PDF)

Moet ik het e-ticket echt meenemen of kan ik hem op mijn mobiel laten zien?
Bij het inschrijven kun je kiezen voor een e-ticket of een mobiel ticket.
  • Het mobiele ticket kun je meenemen op je telefoon en tonen bij het controlepunt.
  • Het e-ticket graag uitgeprint meenemen.
Het ticket wordt bij binnenkomst gescand. Voor het evenement waar je je voor hebt aangemeld, heb je je e-ticket/mobiele ticket dus wel nodig om toegang te verkrijgen.

Ik heb me ingeschreven maar ben helaas toch verhinderd.
In dat geval stellen we het op prijs dat je je afmeldt, zodat we bij een uitverkochte zaal je plaats ter beschikking kunnen stellen aan iemand anders. Je kunt dit doen door in de bevestigingsmail op de afmeldbutton te klikken. Dan kom op je op de website waar je je definitief kunt afmelden.

Ik wil namens mijn vereniging aanwezig zijn op de finale-avond van Rabo ClubSupport, maar ben verhinderd op de dag in mijn regio. Kan ik in een andere regio aanschuiven op één van de andere avonden?
Helaas niet. We maken enkel de uitslagen bekend van de clubs in de betreffende regio. Het is beter om iemand van je club te vragen je club te vertegenwoordigen op de avond van jouw regio. Met de link die je in je digitale uitnodiging hebt ontvangen kun je je ook alleen inschrijven voor de avond die voor jouw club van toepassing is.

Tot wanneer kan ik me inschrijven?
Enkel de Ledenavond !MPACT is gebonden aan een maximaal aantal gasten. Indien deze avond is uitverkocht, word je op een wachtlijst geplaatst. Wanneer er afmeldingen komen, kun je benaderd worden om alsnog aanwezig te zijn.